Inspiration

Opvouwbaar boodschappentas 5English:

I started this blog to inspire other Hook fans, to work with many bright colors. I recently started working with color. In the past I loved Oilily, they used so many patterns enprints in bright fall colors. I also want to make my own book with short hook projects in it, for when you are somewhere en route.

Be inspired by these self-designed PDF patterns, you can find them in the Etsy shop:https://www.etsy.com/shop/colorcrochetpattern

for only: € 2.50 p.st With step-by-step photo explanation.

Dutch:

Ik ben deze blog begonnen om ook andere Haakfans te inspireren, om met veel vrolijke kleuren te gaan werken. Zelf ben ik sinds kort met kleur gaan werken. In het verleden vond ik Oilily erg vrolijke patronen en prints hebben in mooie bonte kleuren. Zelf wil ik ooit een eigen boek maken met al mijn haakpatronen erin. Een bundelboekje met kortdurende haakprojecten erin beschreven, voor als je ergens naartoe onderweg bent.

Dit ZigZag Regenboog kussentje vrolijkt je kamer op. Je vindt het patroon in mijn Etsyshop.

Laat je inspireren door deze zelf ontworpen PDF patronen, je kunt ze vinden in de Etsyshop: https://www.etsy.com/shop/colorcrochetpattern voor maar:€2,50 p.st. Met stapsgewijs foto uitleg.

Hooked Storage/fruit basket PDF Pattern

Hooked opberg/fruitmandje PDF Patroon

Plaats een reactie