Welk haakproject?

Hallo Haakfans,

Weet je soms ook niet meer met welk haakwerk je bezig was? Of ben je ergens aan begonnen en zie je dan een ander project dat je nog leuker vindt om te gaan doen…🤗 nou ik heb daar ook last van en als je dan ook nog eens een abonnement op ‘Aan De Haak’ , boeken van Saskia Laan en Studio Hip&Stip hebt, ben je gedoemd voor het haakleven.

Zoveel leuke ‘Wollenboel’ kan toch geen enkele Haakfan weerstaan!

Volgende week ben ik jarig🎈🎉, ja op de 13e sept. en dan komt er nog zo’n ontzettend leuk haakwerk erbij uit de ‘Aan de Haak’. Hij staat op de cover en het project heet:’

De Eindeloze granny’

van mijn manlief 🎁😊👍🏻 tja, dan krijg ik het nog drukker… en aan ontwerpen voor mijn Etsyshop BeBackBag kom ik dan niet meer aan toe. Ik heb wel leuke ideeën voor de herfst 🍂🍁🍄om patronen te ontwerpen, moet ik misschien toch maar even mijn projecten in de kast zetten🤨

Wat vinden jullie?

1) patronen voor de Herfs maken op Etsy of

2) haakwerken afmaken?

Nou ik ben reuze benieuwd wat jullie reacties zijn, want ik zie door de haakwerkjes de wol niet meer…

Groetjes

Anouk

Advertenties

Opbergmandjes haken in pdf

Voor jullie heb ik een pdf patroon te koop met foto uitleg hoe je stapsgewijs deze leuke Opbergmandjes kan gaan haken! Simpel en het ruimt lekker je kasten of je haakprojecten op😉

Klik op Mandjes haken voor het patroon. En ga vandaag nog aan de slag👍🏻😊

Je kunt er ook je bolletjes garen in bewaren…

Veel succes en haakplezier!

Gr Anouk

How to make a crochet pattern​?

How to make a crochet pattern?

How do you write a PDF crochet pattern?

By practicing a lot with cotton or acrylic yarn, daring to spend money on necessary materials and peeping at your neighbors how they crochet nice patterns and -or take a subscription to a hook magazine. You will automatically try more crochet techniques. I advise you to make a blanket as a project with many different crochet stitches, you will see it grow automatically and you will always get a little warmer to crawl underneath. The acrylic yarn lends itself perfectly for this. I started as a learning project the blanket cal # from Facebook: Loose & Fasting Moonlight. (This can also be made in other colors and you can get crochet kits for it.The pattern is free from Joke Veldhuis).

Did you succeed? Occasionally I have to stretch him on a block mat for a while, after I have washed it. You bet that you are working on this for about 5 months, between the companies. Mainly when you are sitting in front of the TV, your attention is well kept with lots of light, because a mistake is made! When you finish the practice project, you have gained enough experience and you can go ‘unhook’, hand out patterns yourself and put them on paper. Good luck! `Click for more hook inspiration on: http://www.colorcrochetpattern.etsy.com

Dutch:

Hoe schrijf je een PDF haakpatroon?

Door veel te oefenen met katoen of acrylgaren, geld uit durven te geven aan benodigde materialen en spieken bij je buren hoe zij leuke patronen haken en -of een abonnemen te nemen op een haaktijdschrift. Je gaat vanzelf steeds meer haaktechnieken uitproberen. Ik adviseer je een deken als project te gaan maken met veel verschillende haaksteken, je ziet hem vanzelf groeien en je krijgt het steeds een beetje warmer om eronder te kunnen kruipen. Het acrylgaren leent zich hier uitstekend voor. Ik ben zelf begonnen als leerproject de dekencal# van op Facebook: Lossen&Vasten Maanlicht. (Deze is ook in andere kleuren te maken en je kunt er haakpakketten voor krijgen. Het patroon is gratis van Joke Veldhuis).

Goed gelukt toch? Af en toe moet ik hem nog wel eens even opspannen op een blockmat, nadat ik hem gewassen heb.

Reken maar erop dat je ongeveer 5 maanden bezig hieraan bent, tussen de bedrijven door. Voornamelijk als je voor de TV zit houdt goed je aandacht erbij met veel licht, want een foutje is zo gemaakt!

Als je het oefenproject af hebt, heb je genoeg ervaring opgedaan en kun je gaan ‘Vrijhaken’, zelf patronen uittellen en op papier zetten.

Succes!

`Klik voor meer haakinspiratie op: www.colorcrochetpattern.etsy.com

Inspiration

Opvouwbaar boodschappentas 5English:

I started this blog to inspire other Hook fans, to work with many bright colors. I recently started working with color. In the past I loved Oilily, they used so many patterns enprints in bright fall colors. I also want to make my own book with short hook projects in it, for when you are somewhere en route.

Be inspired by these self-designed PDF patterns, you can find them in the Etsy shop:https://www.etsy.com/shop/colorcrochetpattern

for only: € 2.50 p.st With step-by-step photo explanation.

Dutch:

Ik ben deze blog begonnen om ook andere Haakfans te inspireren, om met veel vrolijke kleuren te gaan werken. Zelf ben ik sinds kort met kleur gaan werken. In het verleden vond ik Oilily erg vrolijke patronen en prints hebben in mooie bonte kleuren. Zelf wil ik ooit een eigen boek maken met al mijn haakpatronen erin. Een bundelboekje met kortdurende haakprojecten erin beschreven, voor als je ergens naartoe onderweg bent.

Dit ZigZag Regenboog kussentje vrolijkt je kamer op. Je vindt het patroon in mijn Etsyshop.

Laat je inspireren door deze zelf ontworpen PDF patronen, je kunt ze vinden in de Etsyshop: https://www.etsy.com/shop/colorcrochetpattern voor maar:€2,50 p.st. Met stapsgewijs foto uitleg.

Hooked Storage/fruit basket PDF Pattern

Hooked opberg/fruitmandje PDF Patroon